на головну стор≥нку ЈЈЈЈЈЈ > ¬≥лант √опфнер "’ристи¤нство ... "

д-р ¬≥лант √опфнер

’ристи¤нство - ѕрирода - Ќордична –ел≥г≥¤
ѕор≥вн¤нн¤

ѕропонуЇмо ваш≥й уваз≥ розд≥л "’ристи¤нство на заход≥" ≥з книги доктора ¬≥ланта √опфнера (Wielant Hopfner) "’ристи¤нство - ѕрирода - Ќордична –ел≥г≥¤. ѕор≥вн¤нн¤" ("Christentum, Natur, Artglaube - ein Vergleich"). Ќажаль ориі≥нальна н≥мецька верс≥¤ не на¤вна в ≥нтернет≥, тому переклад робивс¤ з англ≥йського перекладу (електронна верс≥¤) "Christianity - Nature - Nordic Religion. A Comparison by Wielant Hopfner , M.D.", ¤кий повен помилок, граматичних ≥ лексичних, отже в де¤ких випадках видалос¤ возстановлювати первинний н≥мецький вигл¤д тексту задл¤ того, щоб переклад був коректн≥шим.
” цьому розд≥л≥ йдетьс¤ про де¤к≥ злочини христи¤нства щодо іерманських народ≥в. Ѕагато зла знали словТ¤ни в≥д германц≥в (памТ¤таЇте хоча б давн≥х гот≥в, ¤к≥, до реч≥, на той час вже були христи¤нами?), але найстрашн≥ши злочини розпочалис¤, коли іерманц≥ стали христи¤нами ("Drang nach Osten"-- суто христи¤нський принцип, за ним ≥ знищувалис¤ м≥ста словТ¤н ≥ сам≥ народи).
÷≥каво, що "охрещенн¤ поган" проходило однаков≥с≥нько у іерманських ≥ словТ¤нських народ≥в, незважаючи на те, що воно проходило у р≥зн≥ часи, в р≥зних мовно-культурних середовищах ≥ причетн≥ були до цього начебто р≥зн≥ церкви-- зах≥дна (католицька) ≥ сх≥дна ("православна"). Ѕо взагал≥ у час≥ христи¤нська церква мало зм≥нюЇтьс¤ (зараз ми не бачимо христи¤нських джихад≥в лише тому, що христи¤н позбавили достатньоњ влади дл¤ цього), мови та культури також не мали дл¤ нього значенн¤-- пор≥вн¤йте, ¤к хрестили ≥нд≥анц≥в, кельт≥в, словТ¤н-- те саме кровопролитт¤, жорсток≥ масов≥ катуванн¤ ≥ громод¤нськ≥ в≥йни (до реч≥, саме христи¤нство стало причиною розвалу могутньоњ  ињвськоњ –ус≥, а згодом ≥ захопленн¤ земель сх≥дних словТ¤н татаро-монголами). ј щодо казки про "р≥зн≥ церкви"-- це лише р≥зн≥ одеж≥ христи¤нского прагненн¤ до влади. ÷е, до реч≥, стосуЇтьс¤ ≥ сучасних церков ≥ сект.
Svarga.

’ристи¤нство на заход≥

 оли наш≥ іерманськ≥ пращури здолали зах≥дну –имську ≥мпер≥ю, вони зустр≥ли христи¤нство. „асто зазначалос¤, ≥з св≥дченн¤ми, що іерманц≥, в≥д кн¤з≥в до жебрак≥в, були у захват≥ в≥д ц≥Їњ рел≥г≥њ. јле вони не зроз≥м≥ли, що публ≥чно показувана простота ц≥Їњ рел≥г≥њ, компенсувалас¤ лише виключною владою, вбивствами, одурюванн¤м, погрозами ≥ св¤тенництвом, про що наш≥ пращури н≥коли нав≥ть ≥ гадати не могли. ÷≥Їю зброЇю христи¤не змогли п≥дкорити іерманськ≥ народи, принаг≥дно знищуючи або навертаючи кн¤з≥в. « т≥Їњ мит≥, ¤к зах≥дний франк  арл ¬еликий (Carolus Magnus) д≥ставс¤ вор≥т –иму, перемогу христи¤нства неможливо було зупинити. « того часу кривава хода христи¤нства проклала свою старшну путь уздовж в≥к≥в.

Ќаш≥ пращури не здавалис¤ легко. ѕрот¤гом рок≥в вони чинили оп≥р ≥ багато норд≥йц≥в (Nordics) були засуджен≥ "рел≥г≥Їю любов≥" на люту, пов≥льну ≥ криваву, смерть. ƒовга литан≥¤ (litany) скорботи нашоњ. Ћише дек≥лька приклад≥в:


р≥к 313 [21 жовтн¤]
»мператор  ост¤нтин ≤ (“.зв. " ост¤нтин ¬еликий"-- ‘лав≥й ¬алер≥й  онстантин-- син римського оф≥цера  онстанта ≥ "св¤тоњ" √елени, ≥мператор –иму з 306 року по травень 337.-- Svarga) затверджуЇ м≥ланський "≈дикт терпимост≥". ’ристи¤ни розц≥нюють його ¤к дозв≥л на початок пересл≥дуванн¤ ¤зичник≥в (кл≥рики зв≥льн¤ютьс¤ в≥д особистих повинностей, а прот¤гом 313-315 року церква зв≥льн¤Їтьс¤ в≥д податк≥в-- так само, ¤к пот≥м на –ус≥ за час≥в "татарськоњ навали", у 330-331 роках в≥д податей ≥ особистих повинностей зв≥льн¤ютьс¤ також жид≥вськ≥ старшини ≥ пресв≥тери. ќтже, церква перетворюЇтьс¤ на паразитичну оріан≥зац≥ю.-- Svarga).
р≥к 341
»мператор  ост¤нтин ≤≤ ( атолицька енциклопед≥¤ пише, що його накази "не виконувалис¤ ч≥тко", але нав≥ть ¤кщо вони виконувалис¤ хоча б на 10%, у що довол≥ важко пов≥рити, то й це cпричинило б тис¤ч≥ смертей.-- Svarga) затверджуЇ едикт "Nostra Mansuetudo" ("Ќаша лаг≥дн≥сть"!). Ѕудь-¤ке поклон≥нн¤ старим Ѕогам мусить бути припинено.
р≥к 356, 20 лютого
—мертна кара за поклон≥нн¤ старим Ѕогам.
р≥к 357, 25 с≥чн¤
—мертна кара за зверненн¤ до оракул≥в.
р≥к 364, 9 вересн¤
—мертна кара за жертви старим Ѕогам ≥ сп≥в ¤зичницьких п≥сень.
р≥к 373, 20 лютого
—мертна кара ус≥м вихрещеним.
р≥к 376, 22 кв≥тн¤
–уйнуванн¤ ус≥х ¤зичницьких буд≥вель.
р≥к 379, 3 серпн¤
—мертна кара ус≥м, хто мислить ≥накше.
р≥к 380
•рац≥ан, ¬алентин≥ан ≥ ‘еодос≥й стверджують, що ус≥ люди мають бути охрещен≥. —мертна кара ус≥м, хто ухил¤Їтьс¤ (¬алентин≥ан ≤ -- з 364 року ≥мператор –иму, у 367-375 роках царював разом ≥з своњм сином •рац≥аном, ‘еодос≥й-- римський ≥мператор з 379 року -- фанатичний приб≥чник христи¤нства, заборонив ќл≥мп≥йськ≥ ≥гри, у його ж правл≥нн¤ спалена јлександр≥йська б≥бл≥отека, д≥йшов у своЇму фанатизм≥ нав≥ть до того, що наказав винести статую ѕеремоги ≥з —енату, ¤к ¤зичницьку. -- Svarga).
р≥к 415
јрхиЇпископ  ирил јлександр≥йський (ўе один "св¤тий", помер у 444 роц≥, свою "св¤т≥сть" отримав, певно, за зд≥йсненн¤ свого "комплекса √ерострата". -- Svarga) спалюЇ видатну јлександр≥йську б≥бл≥отеку, одне з найвеличн≥ших дос¤гнень античного св≥ту. ћудр≥сть мислител≥в, ф≥лософ≥в ≥ вчених античного св≥ту, 900 000 рукопис≥в, втрачено назавжди.
р≥к 459, 6 лютого
 онф≥скац≥¤ (так ≥ хот≥лос¤ написати "експропр≥ац≥¤"-- навТ¤зуЇтьс¤ паралель з 20-ми роками ’’ стол≥тт¤.-- Svarga) ус≥Їњ власност≥ ¤зичник≥в.
роки 527 - 565
’ристи¤нин ≥мператор ёстин≥ан поновлюЇ ≥ робить жорсток≥шими закони проти ¤зичн≥к≥в (Flavius Anicius Julianus Justinianus, зг≥дно його Corpus Juris ("кодекса закон≥в"), наприклад, в≥дступництво в≥д христи¤нства каралос¤ смертю [10 c., "De pag.", I, 11].-- Svarga).
р≥к 597
јвіуст≥н прињздить до јнгл≥њ. ¬≥н описуЇ наших предк≥в ¤к варварський, лютий ≥ нев≥рний народ..
р≥к 601
ѕапа √ригор≥й пише ћел≥ту (St. Mellitus-- "св¤тий", арх≥Їпископ лондонський, ¤кого папа √ригор≥й, до реч≥ також "св¤тий", послав з –иму в јнгл≥ю на чол≥ другоњ групи м≥с≥онер≥в у 601 роц≥ на допомогу груп≥ "св¤того" јвгустина, ¤ка певно не була сама в змоз≥ творити свою чорну справу.-- Svarga) про наверненн¤ англ≥йц≥в: "Ќеможливо вибити усе в≥дразу ≥з њхн≥х упертих гол≥в".
р≥к 640
≈рценберт  ентський (Eorcenberth of Kent) наказуЇ знищити в≥втар≥ ќд≥на.
р≥к 681
Ќаверненн¤ —усекса, останнього ¤зичницького корол≥вства јнгл≥њ.
р≥к 746
’ристи¤нин франкський герцог  арлман (Karlmann) убиваЇ тис¤ч≥ алеман≥в (одне з зах≥дно-іерманських племен. -- Svarga) б≥л¤ м≥ста  анштат (Cannstadt).
р≥к 782
’ристи¤нський ≥мператор  арл в≥друбуЇ голову чотирьом тис¤чам саксонц≥в, ≥ще 10 000 в≥дправлюютьс¤ у засланн¤.
роки 937 - 999
’ристи¤нськ≥ герцоги Ѕолеслав ѕольський ≥ Ѕолеслав „еський (Bohemiae) винищують 10 000 сел¤н у ѕомеран≥њ.
роки 1100 - 1200
Ѕ≥льше двох м≥льйон≥в чолов≥к≥в та ж≥нок на теренах сучасних јвстр≥њ, Ўвейцар≥њ ≥ «≥х≥дноњ Ќ≥меччини безжал≥сно закатовано за наказами церкви через те, що вони не приймали христи¤нства.
роки 1209 - 1229
ѕапа ≤нокент≥й ≤≤≤ ≥ король Ћуњ ‘ранцузький влаштовують хрестовий пох≥д проти альб≥іойц≥в, ≥ винищують тис¤ч≥ людей , бо вони "Їретики".
р≥к 1212
50 000 н≥мецьких ≥ французьких д≥тей забирають ≥з родин на в≥йськову службу, безглуздо в≥дважний "ƒит¤чий хрестовий пох≥д". Ѕагато хто з них вмираЇ в≥д голоду, хвороб ≥ страждань. Ћише де¤к≥ повернулис¤ додому.
р≥к 1232
ѕапа √ригор≥й IX бере в≥дпов≥дальн≥сть за ≥нкв≥зиц≥ю. Ѕ≥л¤ м≥льйона людей брутально страчено.
р≥к 1234
Ѕ≥л¤ 10 000 н≥мецьких чолов≥к≥в, ж≥нок ≥ д≥тей було вбито за наказом арх≥Їпископа бременського через те, що вони були "Їретиками".
роки 1260 - 1327
ћайстер ≈карт √охгаймський (Meister Eckart von Hochheim), н≥мецький ф≥лософ. ’ристи¤ни заборонили ≥ спалили його прац≥.
р≥к 1415, [6 липн¤]
ѕамТ¤тник яну √усу у ѕраз≥
ян √ус (Jan Hus), ректор ѕразького н≥мецького ун≥верситету, прокленаЇтьс¤  онстанським —обором (Council of Constance). Ќевдовз≥ по тому спалюЇтьс¤. …ого смерть розпалила в≥йну √усит≥в, що њњ вела "рел≥г≥¤ любов≥". Ќасл≥дком цього стала ненав≥сть, ¤ка отруњла в≥дносини м≥ж чехами та н≥мц¤ми по сьогодн≥ (ƒо реч≥, 6 липн¤ в сучасн≥й „ех≥њ св¤ткуЇтьс¤ ƒень яна √уса.-- Svarga).
роки 1473 - 1543
ћикола  оперник, н≥мецький ( оперник був пол¤ком, але народивс¤ у земл¤х, ¤к≥ тод≥ належали Ќ≥меччин≥, отже, ¤к бачимо, н≥мц≥ ще й дос≥ вважають його за свого.-- Svarga) мислитель ≥ астроном. …ого працю було заборонено ≥ спалено церквою.
роки 1475 - 1541
’ристи¤нин ‘ранциcко ѕ≥саро (Francisco Pizarro) п≥дкорюЇ ≥нк≥в, запроводжуЇ іеноцид супроти них ≥ знищуЇ њхню культуру. ”се "виправдовуЇтьс¤" церквою в≥дпов≥дно до виданоњ у 1198 роц≥ були "Sanctum Officium" (букв. "—в¤те д≥ло" або "—в¤тий обовТ¤зок") проти Їретик≥в ≥ нев≥рних.
р≥к 1489
ѕапськи ≥нкв≥зитори, Henry Institoris ≥ Jacob Sprenger видають книжку проти в≥дьом. ¬она спричин¤Ї поширенн¤ полювань на в≥дьом по вс≥й ™вроп≥.
роки 1556 - 1596
’ристи¤нин генерал јльба за одобренн¤м христи¤нина корол¤ ≥спанського ‘≥л≥па ƒругого вбиваЇ 10 000 н≥мецьких ≥ фламанських "Їретик≥в".
р≥к 1559
¬≥домий католицький "индекс заборонених книжок" уперше видано за папи ѕавла IV ("Index librorum prohibitorum", видававс¤ ¬ат≥каном з 1559 аж до 1966 року, внесенн¤ будь-¤коњ книги мусили ухвалити к≥лька ком≥с≥й ≥ папа, але фактично це в≥дбувалос¤ значно прост≥ше-- достатньо було будь-¤кому пап≥ згадати про будь-¤ку книгу у будь-¤к≥й своњй бул≥ або посланн≥, ≥ ц¤ книга автоматично потрапл¤ла в "индекс"-- така от автоматизац≥¤ прац≥. -- Svarga).
роки 1571 - 1630
≤оган  еплер (Johann Keppler), н≥мецький мислитель ≥ астроном. ’ристи¤ни прокл¤ли ≥ спалили його прац≥.
р≥к 1572, 24 серпн¤
√анебна р≥занина ¬арфоломеЇвськоњ Ќоч≥-- 30 000 гуіенот≥в було вбито у ‘ранц≥њ католиками.
р≥к 1600
ѕамТ¤тник ƒжордано Ѕруно в –им≥
ƒжордано Ѕруно, ≥т≥л≥йський ф≥лософ, був спалений на костр≥ за наказом церкви (÷ерква так ≥ не визнала, до реч≥, свою провину щодо спаленн¤ ƒжордано Ѕруно, на в≥дм≥ну в≥д √ал≥ле¤ та яна √уса, ¤ких визнали наприк≥нц≥ ’’ стол≥тт¤ невинними у злочинах, за ¤к≥ њх судили.-- Svarga).
роки 1618 - 1648
30-р≥чна христи¤нська н≥щ≥вна в≥йна у Ќ≥меччин≥. Ќаселенн¤ зменшилось з 30 до 7 м≥льйон≥в.
р≥к 1642
•ал≥лео •ал≥лей, ≥тал≥йський астроном, церква прокл¤ла ≥ заборонила його прац≥.
роки 1100 - 1820
Ѕ≥льше чотирьох м≥льйон≥в в≥дьом пересл≥дувалис¤ ≥ були спален≥ на кострах јмерики та ™вропи.

“раі≥чний неск≥нчений перел≥к злочин≥в проти людства, скоњних христи¤нською рел≥г≥Їй, самопроголошеною рел≥г≥Їю любов≥, не маЇ соб≥ р≥вних.

ўоб керувати цими неспокутуваними актами "милосерд¤"(!), церква мала 266 пап з 67-го по 1982-й роки (понин≥-- Svarga.), а також 39 невизнаних антипап, отже-- 305 св¤тих отц≥в. Ћише нещодавно, з середини ’≤’-го стол≥тт¤ спроби контролювати цю кровожерну машину, в≥дому п≥д назвою христи¤нство стали дещо усп≥шними. ўе ≥ дос≥ дивуЇ, що тис¤ч≥ ≥ тис¤ч≥ молодих людей та д≥вчат нид≥ли все свое житт¤ за широкими гн≥тючими мурами монастир≥в. Ќ≥коли не стане достатньо в≥домо, ск≥льки сусп≥льство втратило через ц≥ злочинн≥ д≥њ. “раг≥чно ≥ те, що н≥де у св≥т≥ немаЇ памТ¤тника, ¤кий би вшановував жертви христи¤нського геноциду. ћи маЇмо памТ¤тати ≥ памТ¤татимем њх у наших серц¤х.

ћожливо, по¤снити варварську д≥¤льн≥сть допоможе погл¤д на те, що ц¤ рел≥г≥¤ вм≥щуЇ:

’ристи¤нство стверджуЇ, що воно Ї –ел≥г≥Їю Ћюбов≥. ƒоход¤ть аж до заз≥ханн¤ на те, що вони "¤вили св≥тов≥" саму ≥дею Ћюбов≥ до ближнього. ÷е безумовно брехн¤. “ака любов уроджена, це ц≥лком природньо дл¤ вс≥х людей любити друз≥в та р≥дних. якби це не було правдою, тод≥ б наш≥ пращури н≥ за що не змогли б вижити в т≥ часи, коли вони були мисливц¤ми ≥ збирачами. “аким чином, христи¤нство намагаЇтьс¤ присвоњти соб≥ людську ¤к≥сть, ¤ка властива нам природньо, в≥д ѕрироди.

’ристи¤нство ви¤вл¤Ї турботу про "найб≥дн≥ших серед б≥дних", кал≥к, нещасних жебрак≥в ≥ под≥бних створ≥нь. ѕост≥йно церква благаЇ заможн≥ших допомагати беззахисним, багатих давати грош≥ б≥дним, зв≥сно ж за посередництвом церкви. “е, що не можуть (≥ не будуть) виконувати ≥нш≥, треба доручати тим, хто прагне результат≥в.

–обити людськ≥ вади прикладом дл¤ насл≥дуванн¤ суперечить ѕрирод≥! ѕрирода, в≥д ¤коњ ми походимо ≥ ¤ка ≥снувала незл≥чен≥ м≥л≥они рок≥в, оперуЇ принципом "виживаЇ сильн≥ший".

Ќ≥цше визначив христи¤нство ¤к рел≥г≥ю, ¤ка каже "н≥" життю. ¬оно ≥деал≥зуЇ так≥ руйн≥вн≥ нахили, ¤к в≥ддаленн¤ в≥д св≥ту (withdrawal from the world), оп≥р природн≥м пот¤гам ≥ приниженн¤ справжн≥х духовних вчень. ќтже, це шк≥длива рел≥г≥¤, ¤ка не Ї св¤щенною ≥ не видпов≥даЇ нашим почутт¤м.

™ваніел≥њ кажуть нам, що перш≥ "навернен≥" цим ≤сусом з Ќазарету були злод≥њ, гр≥шники та зневажуван≥. як пишуть, сам ≤сус казав, що гр≥шники, ¤к≥ в≥р¤ть в нього, швидше попадуть в рай, н≥ж ≥нш≥.

Ќебажаним врожаЇм теор≥њ первор≥дного гр≥ха стало те, що вона живить зл≥ нахили. Ќа людей впливаЇ њхнЇ навк≥лл¤. якщо хтось каже людин≥: "“ебе запл¤мовано первор≥дним гр≥хом, усе, що ти робиш ≥ вс≥ твоњ гарн≥ вчинки не допоможуть тоб≥ позбавитис¤ ц≥Їњ пл¤ми, лише в≥ра в ≤суса",-- це може в≥двернути людину в≥д пор¤дного житт¤. —правд≥, нав≥що тод≥ воно? Ќарешт≥, за христи¤нами, Їдиний визначальний фактор-- це в≥ра у ’риста ≥ його "покуту". Ѕудь-¤к≥ моральн≥ риси, ¤к≥ ще ≥ дос≥ лишилис¤ в нашому сусп≥льств≥, ≥снують не завд¤ки христи¤нству, а незважаючи на нього. ‘≥лософ —ерен  ТЇркеіор (Sören Kierkegaard), назвав христи¤нство "винаходом сатани":

"...щоб бути христи¤нином, треба покинути
себе, стрибнути в нев≥доме ≥ з в≥рою
займатис¤ ≥рац≥ональним".

ѕо сьогодн≥, особливо в п≥вденних штатах —Ўј, таких ¤к “енес≥ ≥ ћ≥с≥с≥п≥, христи¤не подають позови до суду проти викладанн¤ теор≥њ еволюц≥њ. Ќезважаючи на вс≥ численн≥ докази еволюц≥њ, христи¤ни напол¤гають на в≥р≥ в те, що все створене незм≥нне, "бо мен≥ так каже б≥бл≥¤!".

Ѕ≥л¤ 2300 рок≥в тому грецький мислитель ≈мп≥докл позначив теор≥ю про елементи ≥ припустив можлив≥сть еволюц≥йного процеса, ¤кий не дуже р≥знивс¤ в≥д висинутого ƒарв≥ном б≥л¤ ста рок≥в тому. Ќа горе м≥ж житт¤ми цих двох людей прост¤глас¤ "“емна ≈ра" христи¤нства. "¬насл≥док ≥дей кочового племен≥ козопас≥в ≥з ѕалестини ми втратили п≥втори тис¤чи рок≥в духовного розвитку", -- писав в≥домий автор к≥лькох книжок з захисту навк≥лл¤. Ќе допустити поверненн¤ "“емноњ ™ри" Ї нашою м≥с≥Їю!

≤ндоЇвропейськ≥ (в ориі≥нал≥-- Indo-Germanic-- традиц≥йний н≥мецький синон≥м до терм≥ну "≥ндоЇвропейський".-- Svarga) рел≥г≥њ, так≥ ¤к наша нордична рел≥г≥¤, завжди пропов≥дували досконал≥сть, пошук знань, завжди прпонували своЇму народов≥ природн≥ вз≥рц≥. ¬ ант≥чний пер≥од був √еракл ≥ його дивовижн≥ подвиги. —лаветн≥ люди завжди житимуть в≥чно у споминах. —еред христи¤н прагненн¤ знань ≥ мудрост≥ завжди засуджувалос¤. ”же в —тарому запов≥т≥ так зван≥ прабатьки були вигнан≥ з раю... бо вони бажали знанн¤ ≥ мудрост≥. “акий бог не мог бути іерманським Ѕогом, оск≥льки бажанн¤ допомогти своњм нащадкам отримати мудр≥сть ≥ знанн¤ Ї рисою іерманц≥в. Ћише за таких вм≥нь можно жити д≥йсно добре ≥ повноц≥нне житт¤. “реба придивл¤тис¤ до ѕрироди, вивчати њњ, спостер≥гати ¤к усе в н≥й д≥Ї, ≥ вже тод≥ оц≥нювати наш≥ слова. Ќорд≥йц≥, ¤к ≥ ус≥ ≥нш≥ люди, мають уроджене бажанн¤ вчитис¤. ’ристи¤нська спроба придушити це бажанн¤ об≥ц¤нками п≥сл¤життЇвого щаст¤, ¤кщо ми примиримос¤ з неосв≥дчен≥стю ≥ б≥дн≥стю, спричинила занепад багатьох сусп≥льств за останн≥ 2000 рок≥в.

ќдначе, а що ж сама церква? „и жиЇ вона сама за своњм благовест¤м? „и можно знайти неосв≥дчен≥сть ≥ б≥дн≥сть серед њњ п≥дступност≥ ≥ багатств? Ќ≥чого дивного в тому, що христи¤ни пост≥йно звинувачуютьс¤ в пропов≥дуванн≥ "роби-¤к-¤-кажу-а-не-¤к-роблю".

© 2000 Nordische Zeitung

<<< на головну ЈЈЈЈЈЈ
Используются технологии uCoz